Базова SEO-оптимізація для інтернет-магазину - це комплекс заходів, спрямованих для покращення індексації сайту та підвищення видимості вашого інтернет-магазину в пошукових системах, таких як Google.
Основною метою базової SEO-оптимізації є правильне налаштування SEO тегів на сайті, оскільки вони генерують сніпети, що є важливою частиною пошукового просування.
Сніпет (або "відображення в результатах пошуку") - це короткий фрагмент тексту, який пошукові системи відображають у відповідь на запит користувача. Сніпети можуть містити заголовок, URL, мета-опис та іншу важливу інформацію з веб-сторінок, які відповідають пошуковому запиту.
Розглянемо детальніше як формується сніпет на прикладі нашого сайту. Нижче відображені сео-теги по сторінці послуги з SEO-просування:
<title>
Комплексна стратегія SEO-просування від LightSEO</title>
<meta name="description" content="Унікальна стратегія з SEO просування інтернет-магазинів на платформі ХОРОШОП від ЛайтСЕО 📈 Базова СЕО оптимізація ✅ Комплексне СЕО просування сайтів та онлайн магазинів.">
Згідно вищевказаних налаштувань, у пошуковій видачі Google буде відображатися наступний сніпет:
Сніпети грають важливу роль у SEO, оскільки вони можуть привертати увагу користувачів і впливати на їх рішення переходити на конкретний веб-сайт або ні. Оптимізація заголовків, мета-описів, URL-адрес та іншої інформації, що відображається у сніпетах, допомагає покращити ймовірність того, що користувачі оберуть ваш сайт серед інших варіантів у пошукових результатах.
Title (заголовок): Це заголовок, який відображається у пошукових результатах. Він повинен бути коротким, привабливим та містити ключові слова, які краще всього описують зміст сторінки. Правильно сформований заголовок може привернути увагу користувачів та підвищити ймовірність переходу на ваш сайт.
Meta Description (мета-опис): Це короткий опис, який також відображається у пошукових результатах під заголовком. Мета-опис повинен стисло, але змістовно описувати зміст сторінки та заохочувати користувачів до переходу на неї. Він також може містити ключові слова, що сприяє покращенню позицій в пошукових видачах.
Саме тому, формування правильних SEO тегів допомагає покращити відображення вашого магазину у пошукових результатах, зробити їх більш привабливими для користувачів та підвищити ймовірність отримання більшого кількості органічного трафіку.
З метою уникнення потенційних помилок на сайті та покращення індексації його пошуковими системами, після запуску нового чи переносу діючого інтернет-магазину на платформу ХОРОШОП, ми рекомендуємо провести роботи з базової SEO-оптимізації налаштувань інтернет-магазину Хорошоп.
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами!
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з вами!